achiziţie publică de servicii pentru Servicii poștale
Contract de achiziţie publică de servicii pentru Servicii poștale împărțit în două loturi.

Denumire contract: contract de achiziţie publică de servicii pentru Servicii poștale:

Lot 1: Corespondență cu confirmare de primire și corespondență recomandată, închiriere căsuțe poștale și colete.

Lot 2: Pregătirea, printarea, personalizarea, inserarea automatizată în plicuri și expedierea prin corespondență în țară.

COD CPV: 64110000-0, 64112000-4

Valoarea estimată: Valoarea totală estimată fără TVA a serviciilor, stabilită în conformitate cu prevederile art. 12, lit. b) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare și potrivit Hotărârea nr. 24/2024 este de 754.230,15  lei (fără TVA), din care:

Lot 1 -  Corespondență cu confirmare de primire și corespondență recomandată, închiriere căsuțe poștale și colete, valoare estimată: 158.230,15 lei fără TVA

Lot 2 - Pregătirea, printarea, personalizarea, inserarea automatizată în plicuri și expedierea prin corespondență în țară, valoare estimată: 596.000,00 lei fără TVA

Criteriul de atribuire:

Preţul cel mai scăzut, având în vedere că specificaţiile tehnice au fost stabilite clar şi se urmărește doar punctarea preţului.

Modul de prezentare al ofertei

Ofertantul are obligația să transmită oferta la Registratura autorității contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.

Oferta va cuprinde în mod obligatoriu urmatoarele:

a) Adresă de înaintare;

b) Documente de calificare, care va cuprinde următoarele:

  • certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii, pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate”.
  • cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din Certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv, valabil la momentul prezentării;
  •  după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare, valabile la momentul prezentării;
  • DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 59-60 din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice (evitarea conflictului de interese) – Formular 1
  • Operatorii economici ce depun oferta trebuie să dovedeasca o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, astfel încât să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se afla în nici una dintre situaţiile de anulare a constituirii precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului. -ONRC
  •  alte documente edificatoare, după caz.

Documentele/documentul justificativ/ justificative vor fi prezentate la data depunerii ofertei, în original sau în copie lizibilă, cu mențiunea conform cu originalul, valabilă la data limită de depunere a ofertelor.

 

c) Propunerea tehnică care va cuprinde următoarele:

  • Prezentarea modului de realizare a serviciilor în conformitate cu cerințele caietului de sarcini.
  • DECLARATIE privind respectarea tuturor cerințelor cuprinse în documentația de atribuire pe parcursul prestării serviciilor – Formular 2
  • Declaratia privind oferta depusa. Ofertantii vor prezenta in cadrul ofertei o DECLARATIE PRIVIND OFERTA DEPUSA, potrivit art. 57 alin (3) din Legea 98/2016 (conform „Formular CONF” publicat in Documentatia de atribuire in fisierul "FORMULARE"), in care se vor indica informatiile confidentiale/clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuala, cuprinse in cadrul ofertei (propunerea tehnica si propunerea financiara) totodata ofertantul va fi obligat sa justifice motivul pentru care informatiile din oferta sunt confidentiale. Potrivit art. 57 alin. (4) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare: “Operatorii economici indică şi dovedesc în cuprinsul ofertei care informaţii din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/sau fundamentări/justificări de preţ/cost sunt confidenţiale întrucât sunt: date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. Informaţiile indicate de operatorii economici din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/sau fundamentări/justificări de preţ/cost ca fiind confidenţiale trebuie să fie însoţite de dovada care le conferă caracterul de confidenţialitate, dovadă ce devine anexă la ofertă, în caz contrar nefiind aplicabile prevederile alin. (1)”.Formularul 3
  • Declaraţie pe proprie răspundere că la elaborarea ofertei, ofertantul a ţinut cont de obligaţiile  referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, în conformitate cu legislatia în vigoare. (Instituţia competentă de la care operatorii economici pot obţine informaţii detaliate: Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, str. Dem.I. Dobrescu nr. 2-4 sectorul 1 Bucureşti, telefon centrală: 021.313.62.67, 021.315.85.56, site-ul: http://www.mmuncii.ro/ro/). – Formular 4
  • Ofertanții vor preciza dacă subcontractează o parte / părți din contract. - Formular 5

d) Propunerea financiară, care va cuprinde următoarele:

  • Formularul de ofertă;
  • Anexa la Formularul de ofertă

 

Limba de redactare a ofertei: Română.

Moneda in care se transmite oferta financiara:  RON

Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 3 luni (de la data limită de depunere a ofertelor).

2. Data limită de depunere a ofertelor: Ofertele se vor depune în original până la data de 03.12.2024, ora 11:00; la sediul autorităţii contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5., într-un plic sigilat cu menționarea în ”Subiect”-ul mesajului:

  • pentru lot 1: Ofertă pentru: Lot 1: Corespondență cu confirmare de primire și corespondență recomandată, închiriere căsuțe poștale și colete.
  • pentru lot 2: Ofertă pentru Lot 2: Pregătirea, printarea, personalizarea, inserarea automatizată în plicuri și expedierea prin corespondență în țară.

Data limită de deschidere a ofertelor va fi data de 03.12.2024, ora 12:00, Sala de ședință a Consiliului Local Satu Mare.

Se constituie ca Anexă următoarele:

  • Caietul de sarcini Lot 1,
  • Modelul de contract Lot 1;
  • Formulare Lot 1,
  • Caietul de sarcini Lot 2,
  • Modelul de contract Lot 2;
  • Formulare Lot 2

Solicitările de clarificări cu privire la documentația de atribuire se vor face pană la data de 29.11.2024, ora 11  la adresa [email protected].

Documente