Anunt concurs de promovare în funcția publică de conducere vacantă: Director executiv , clasa I, grad I – Direcția de Asistență Socială Satu Mare .
Anunt concurs de promovare în funcția publică de conducere vacantă: Director executiv , clasa I, grad I – Direcția de Asistență Socială Satu Mare .

Primăria Municipiului Satu Mare având în vedere prevederile art. 618 alin. 3 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare inițiază procedura de organizare a concursului de promovare în funcția publică de conducere vacantă:
Director executiv , clasa I, grad I –  Direcția de Asistență Socială Satu Mare .
Probele stabilite pentru concurs:
•    selecția dosarelor de înscriere,
•    probă scrisă,
•    interviu.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Calendar:
•    selecția dosarelor are loc în data de 03.06.2021- 09.06.2021;
•    afișare rezultat selecție dosare în data de 09.06.2021;
•    proba scrisă are loc în data de 14.06.2021, ora 11 la sediul instituției P-ța 25 Octombrie nr 1, sala de ședințe a Consiliului Local al municipiului Satu Mare;
•    afișare rezultat proba scrisă în data de 15.06.2021;
•    interviul are loc în data de 18.06.2021;
•    afișare rezultate interviu in data de 18.06.2021;
•    afișare rezultate finale concurs în data de 23.06.2021.

               Dosarele candidaţilor vor fi preluate de către secretarul comisiei de concurs, doamna Ulici Renata Claudia, consilier juridic, grad profesional superior,  în cadrul Serviciului Managementul Resurselor Umane, parter camera 16, la sediul instituţiei, P-ţa 25 Octombrie nr. 1, în perioada 14.05.2021-02.06.2021, zilnic, între orele 9-15.
După afișarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de înscriere , proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor de înscriere, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

CERINŢE: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art.483, alin.(2), lit. a).-e).   din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, respectiv funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a)    să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
b)    să îndeplinească condiţiile minime de vechime în specialitate prevăzute la art. 468 alin. (2);
c)    să îndeplinească condiţiile de studii, precum şi condiţiile specifice necesare ocupării funcţiei publice;
d)    să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e)    să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului cod;

Cerințe specifice: Director executiv - al Direcției de Asistență Socială Satu Mare în subordinea Consiliului Local Satu Mare.
•    studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii:
    a) asistenţă socială sau sociologie;
    b) psihologie sau ştiinţe ale educaţiei;
    c) drept;
    d) ştiinţe administrative;
    e) sănătate;
    f) economie sau management, finanţe, contabilitate.
•    Pot participa la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de director/director executiv şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
•    Vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice este de minimum 7 ani;
•    Program de lucru regulat, cu normă întreagă, durata timpului de lucru fiind 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, pentru ” durata normală a timpului de muncă”;

Bibliografie propusă pentru postul - Director executiv - Direcția de Asistență Socială Satu Mare :
•    CONSTITUŢIA ROMÂNIEI  republicată, cu modificările și completările ulterioare;
•    O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: Titlul I și II ale Părții a VI a – Statutul funcționarilor publici, ;
•    Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
•    Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
•    Legea nr. 272/2004 privind protecția promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
•    Legea nr. 273/2004 privind procedura adopției, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
•     Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
•    Legea nr. 292/2011 privind Asistența Socială , cu modificările şi completările ulterioare;
•    Legea nr.448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
•    H.G. nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările  și completările ulterioare;
•    Legea nr.217/2003 pentru prevenirea și combaterea violenței domestice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
•    Legea nr. 339/2007 privind promovarea aplicării strategiilor de management de proiect la nivelul unităților administrativ-teritoriale județene și locale, cu modificările şi completările ulterioare;
•    Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice,  cu modificările şi completările ulterioare;
•    H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului -cadru din Legea nr.98/2016 privind Achizițiile Publice,


Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente, în mod obligatoriu:
1.    formularul de înscriere, conform anexei nr.3 la H.G. nr 611/2008 modificată;
2.    copia actului de identitate;
3.    curriculum vitae, conform modelului comun european aprobat prin H.G. nr. 1021/2004;
4.    copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
5.    copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
6.    cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; candidatul declarat ”admis” la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului;
7.    adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către alte unități sanitare abilitate; adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
8.    copii după alte documente relevante pentru desfășurarea concursului;
Copiile de pe actele enunţate mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Modelul orientativ al adeverinţei care să ateste vechimea în muncă este prevăzut în anexa nr. 2D, din H.G. nr 611/2008.
Adeverințele  care au un alt format decât cel prevăzut mai sus trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, P-ța 25 Octombrie nr. 1, Serviciul Managementul Resurselor Umane și la telefon 0261807530 sau  e-mail [email protected].


Primar,
       Kereskényi Gábor

 

 

 

 

 

Atribuțiile postului:

  • organizează, coordonează, îndrumă și controlează activitățile personalului din cadrul  Direcției de Asistență Socială Satu Mare;
  • Stabilește conform  structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitățile personalului din subordine
  • asigură informarea permanentă a primarului, respectiv a viceprimarului municipiului Satu Mare, în legătură cu activitatea Direcției de Asistență Socială Satu Mare;
  • în exercitarea atribuțiilor și în aplicarea ordinelor și instrucțiunilor de nivel superior, emite decizii în condițiile legii, care sunt obligatorii pentru salariații din subordine;
  • întocmește proiecte de hotărâri, referate, potrivit competențelor;
  • evaluează anual performanțele profesionale individuale și elaborează fișa postului pentru șefii  birourilor/compartimentelor respectiv centrelor subordinate;
  • aprobă acordarea de premii și alte stimulente pentru persoanele din cadrul Direcției de Asistență Socială Satu Mare, conform legii;
  • aprobă programul de efectuare a concediilor de odihnă pentru personalul serviciului;
  • aplică sancțiuni disciplinare, în condițiile legii;
  • reprezintă instituția  în relația cu terții;
  • este ordonator terțiar de credite și îndeplinește toate atribuțiile care decurg din această calitate, conform legii;
  • face propuneri privind fundamentarea bugetului de venituri și cheltuieli necesar desfășurării activității;
  • aprobă efectuarea plăților pe categorii de bugete precum și Planul Anual al Achizițiilor Publice;
  • aprobă participarea personalului de specialitate la programele de instruire și perfecționare, altele;
  • aprobă pontajele lunare pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială Satu Mare;
  • aprobă orele suplimentare pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială Satu Mare,
  • semnează propunerea de angajare, angajarea și ordonanțarea plăților;
  • semnează statele de plată, situațiile recapitulative pentru salarii;
  • semnează Ordinele de plată în relația cu Trezoreria Satu Mare – prima semnătură;
  • aprobă procesul verbal al comisiei de inventariere și a comisie de casare;
  • repartizează corespondența instituției;
Documente