Pentru protejarea populației de infectarea cu virusul COVID-19 şi în urma măsurilor luate de autoritățile centrale, Primăria Municipiului Satu Mare anunță următoarele măsuri:
Se suspendă activitatea cu publicul la sediul Primăriei: începând cu data de 1 aprilie 2020, depunerea și eliberarea documentelor se va efectua prin corespondență electronică: [email protected] , telefonic: 0261-807553 sau prin fax: 0261-710915.
1. E-mail: toate documentele, cererile de infomații sau orice alte solicitări se pot trimite pe adresa principală [email protected] , iar pentru sesizări ce privesc lucările edilitare (lucrări, iluminat public, salubrizare) vă rugăm să utilizați adresa [email protected]
2. Documente necesare: toate documentele necesare se pot descărca de pe http://old.primariasm.ro, meniul "Servicii online", afișată în dreapta paginii de deschidere. Toate modelele de cereri, documente necesare și formulare le găsiți sub acest meniu.
3.Corespondență poştală: cetățenii care nu au adresă de e-mail, pot transmite documentele la adresa P-ţa 25 Octombrie, nr. 1, intrarea M - Primăria Municipiului Satu Mare.
4. Numere de telefon utile: numărul principal pentru informații este 0261-807553 și fax: 0261-710915, între orele 9-16 iar pentru domenii specifice funcționează:
Administrarea Domeniului public şi Privat: 0261-807557
Agricol, Corp Control Comercial, Juridic: 0261-807555
Urbanism, GIS, Disciplina în construcţii: 0261-807557
Autoritate Tutelară, Patrimoniu: 0261-807556
Direcția de Evidență a Persoanelor: Valabilitatea actelor de identitate care expiră pe perioada stării de urgență se menține. Prevederea se referă la documentele expirate începând cu data de 16.03.2020. Programul cu publicul, la etajul IV al Centrului Comercial Someșul este următorul:
Serviciul Stare Civilă:
• Înregistrarea nașterilor, căsătoriilor: zilnic, între orele 09-13
• Căsătoriile se oficiază conform programărilor, accesul fiind permis pentru maxim opt persoane în încăpere
• Decese: nu mai este nevoie de deplasare personală pentru actele de deces, comunicarea se face între medicii de familie respectiv unitățile spitalicești, pe perioada stării de urgență
• Informații pe email: [email protected], respectiv [email protected] sau telefonic: 0261.710.040
Biroul Autoritate Tutelară: Informații pentru persoanele cu dizabilități: certificatele de încadrare eliberate de comisia de evaluare, a căror valabilitate expiră în perioada de urgenţă declarată, îşi prelungesc valabilitatea până la încetarea stării de urgenţă. Pentru cazurile noi vă rugăm să anunțați Biroul Autoritate Tutelară sunând la numărul 0261-807556, sau pe adresa de e-mail: [email protected]
Alocații și îndemnizații pentru creșterea copilului: cererile se pot depune pe e-mailul de registratură. Pentru informații vă stă la dispoziție Autoritatea Tutelară pe [email protected] sau telefonic: 0261-807556, 0261-807546.
Programul casieriei de la sediul Primăriei: zilnic, între orele 09-12, dar este mult mai ușoară și sigură efectuarea plăților online pe platforma www.ghiseul.ro. Plata chiriilor pentru locuinţele ANL şi fond de stat se poate face prin transfer în contul RO07TREZ54621A300530XXXX, informații la telefon: 0261-807522.
Răspunsuri la petiții și cereri privind informațiie de interes public (Legea 544): pe perioada stării de urgenţă, se dublează termenele legale stabilite pentru soluţionarea solicitărilor formulate, precum şi a petiţiilor.
Centrul de Creșe: solicitările formulate de părinți pentru adeverințe din care să reiasă că au copilul înscris la una dintre creșele noastre se pot depune online, la adresa: [email protected] Adeverințele se vor transmite electronic la adresa de mail de la care s-a făcut solicitarea.
Dacă nevoie de ajutor, sau cunoașteți pe cineva care are nevoie de ajutor, Direcția de Asistență Socială și ONG-urile partenere vă pun la dispoziție numărul unic de ajutor 0748-109.853, la care puteți apela de luni până joi, între orele 8.00-18.00, iar formularul de ajutor este disponibil la adresa: bit.ly/ajutorsm
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Satu Mare