Sătmărenii înscriși au solicitat consiliere în soluționarea unor nevoi sau informații pe diverse teme precum eliberarea autorizației, scutirea la plata majorării impozitului, reabilitare imobil, PUZ.
Administratorul public le-a oferit sprijin în soluționarea problemelor care țin de competența administrației publice, soluții sau îndrumare în vederea rezolvării lor.
Săptămâna aceasta a mai avut loc o sesiune de audiențe, sătmărenii înscriși solicitând sprijin în soluționarea unor probleme de natură socială, obținerea unei chirii într-o locuință socială sau schimbul uneia.
Vă reamintim că pentru a comunica rapid și eficient cu Primăria Municipiului Satu Mare, a accesa toate serviciile disponibile și a ne sesiza problemele în vederea soluționării lor, puteți accesa portalul nostru Satu Mare CITY Portal: https://portal.primariasm.ro/ .
Înscrierea în audiențe se face la Serviciul Informare și Relații Publice, camera 5 sau online accesând: https://portal.primariasm.ro/category/55.