Primăria Municipiului Satu Mare anunță modificarea programului cu publicul la serviciile publice și direcțiile subordonate. Astfel, începând de luni, 16 noiembrie, programul cu publicul se va desfășura după cum urmează:
Serviciul de Evidență a Persoanelor și Ghișeu Unic (etajul IV al Centrului Comercial ,,Someșul"):
• Preluări cereri: luni-vineri, între orele 09-15.00
• Eliberări acte de identitate: luni-vineri, între orele 14.00- 16.00
Serviciul Stare Civilă:
• Preluări acte : luni-vineri: 09.00- 12.00
• Eliberări certificate : luni-vineri: 14.00 - 16.00
• Sâmbătă ( doar pentru decese): 09.00- 12.00
• Informații pe e-mail: [email protected], respectiv [email protected] sau telefonic: 0261.710.040
Direcția de Impozite și Taxe Locale:
• Sediu Piața Romană: Preluări acte: luni-vineri între orele 08.00-12.00
Eliberări acte: luni-vineri între orele 14.17.00
Casierie : luni-vineri, între orele 08.00- 17.00
• Sediu Centrul Comercial ,,Someșul" : Preluări acte: luni-vineri între orele 9.00- 12.00
Eliberări acte : luni -vineri între orele 14.00- 16.30
Casierie : luni- vineri între orele 09.00- 16.30
Administrația Domeniului Public:
• Casierie Centrul Comercial ,,Someșul": luni -vineri: 09.00- 16.00
• Casierie Piața Someș : luni-vineri: 08.00- 16.00
Direcția de Asistență Socială Satu Mare:
• Preluări și eliberări acte: luni -vineri, între orele 09.00 -14.00
• Informații se pot solicita și la adresa: [email protected] sau la tel: 0261.714.195