Primăria Municipiului Satu Mare face de câțiva ani încoace pași importanți în digitalizarea activității prin implementarea de tehnologii moderne ce le permit sătmărenilor să interacționeze online cu administrația publică locală.
Portalul Primăriei Municipiului Satu Mare - www.portal.primariasm.ro – facilitează accesul cetățenilor la serviciile publice precum sesizări online, plăți online, audiențe, relații cu publicul, Direcția de Evidență a Persoanelor, autorizare comercială, urbanism, administrare drumuri, autorizări, juridic, agricol – fond funciar, locuințe fond de stat și ANL, salubrizare, protecția mediului, zone verzi, GIS și publicație căsătorii.
Administrația publică locală sătmăreană a pus mereu accentul pe simplificarea procedurilor administrative pentru a reduce timpul și eforul cetățenilor în procesul de depunere a documentelor și de urmărire a acestora.
Din 4 iulie 2023 conform Legii nr. 9/2023, instituțiile publice și persoanele juridice cu statut de utilitate publică nu pot solicita dosare, dosare cu șină sau orice alt obiect de birotică sau papetărie în vederea soluționării cererilor pentru furnizarea unui serviciu public. portal.primariasm.ro
În continuare vă rugăm să accesați cu încredere CityPortal pentru a comunica rapid și eficient cu Primăria Municipiului Satu Mare, pentru a accesa toate serviciile disponibile și a ne sesiza problemele în vederea soluționării lor, contribuind astfel la dezvoltarea orașului.