DEZBATERE PUBLICĂ - STR. CARDINAL IULIU HOSSU NR. 42
DEZBATERE PUBLICĂ - STR. CARDINAL IULIU HOSSU NR. 42
PLAN URBANISTIC ZONAL - IMOBIL DE LOCUIT SATU MARE STR. CARDINAL IULIU HOSSU NR.42

DEZBATERE PUBLICĂ  PUZ

INTENŢIA DE ELABORARE A PLANULUI URBANISTIC ZONAL

IMOBIL DE LOCUIT

SATU MARE STR. CARDINAL IULIU HOSSU NR.42

FAZA : STUDIU DE OPORTUNITATE

Publicul este invitat să participe la :

DEZBATERE PUBLICĂ LA SEDIUL PRIMĂRIEI,

SATU MARE  PIAŢA 25 OCTOMBRIE NR. 1  SALA DE ŞEDINŢE, ÎN DATA DE 22.02.2021 ORA 12

În conformitate cu prevederile legale actuale privind prelungirea stării de alertă,  pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, având în vedere măsurile de igienă care se aplică pe durata acesteia, pentru organizarea în condiții siguranță a ședinței se vor lua următoarele măsuri :

  • Dezinfectarea cu aparatele de tip raze UV a sălii de ședință înainte de începerea activității și după terminarea ei, pe o perioadă de minimum 30 minute;
  • Asigurarea triajului observațional al participanților prin verificarea temperaturii acestora la intrarea în unitate;
  • Obligativitatea dezinfectării mâinilor la intrarea în incinta primăriei (de la dozatorul cu dezinfectant de la intrarea în unitate);
  • Obligativitatea purtării corecte a măștii de protecție pe tot parcursul cât cetățenii se află în incinta primăriei;
  • Menținerea distanței sociale de minim 1,5 m;
  • Locurile din sala de ședințe se vor ocupa în așa fel încât cetățenii să păstreze distanța socială de 1,5 m ( se va începe așezarea acestora de la rândul de sus, păstrând cel puțin câte un scaun distanță între participanți și ocupând tot al doilea rând);
  • Angajații de pază, se vor asigura că cetățenii care participă la ședință, respectă culoarul de acces și circulație în incintă și nu aglomerează zona;
  • Păstrarea geamurilor de la sală, deschise, pentru a asigura aerisirea spațiului, pe toată durata ședinței.

Prin grija Serviciului Administrativ și Protocol și a Serviciului Situații de Urgență, se vor asigura dezinfectarea sălii de ședințe, a unui flacon cu gel dezinfectant și măști de protecție pentru participanți.

 

Ședința se va desfășura cu participarea unui număr de cel mult 24 de persoane și cu respectarea regulilor de distanțare fizică.

Vor participa :

  1. Conducerea primăriei - 2 persoane
  2. Arhitect șef  - 1 persoană
  3. Serviciul urbanism și dezvoltare urbană - 1 persoană
  4. Serviciul relații cu publicul - 1 persoană
  5. Serviciul juridic - 1 persoană
  6. Birou GIS – 1 persoană
  7. Proiectant PUZ - 1 persoană
  8. Inițiator PUZ - 1 persoană
  9. Mass media - 2 persoane
  10. Cetățeni interesați - maxim 13 persoane

La dezbaterea publică pot participa cetăţeni interesați, în limita locurilor disponibile.

          Timp maxim de desfășurare a ședinței 2 ore. Toate luările de poziţie verbale se inregistrează şi fac parte din Minuta  dezbaterii publice. Mass-media va avea rol de observator in cadrul evenimentului, neputând avea intervenţii în sală în timpul audierii vorbitorilor. Minuta dezbaterii publice va fi publicată pe site-ul www.primariasm.ro, în maxim 10 zile.

          Datele mai sus stabilite rămân valabile conform prevederilor legale actuale. În cazul modificării legislației în vigoare, dacă se vor impune noi restricții în ceea ce privește pandemia de COVID 19, anunțul cu dezbaterea publică poate suferi modificări, în acest sens vă rugăm să vă informați la telefon 0261807555 - Serviciul relații publice sau consultând site-ul nostru www.primariasm.ro.

Mai multe detalii despre acest PUZ găsiți aici