MODIFICĂRI PRIVIND PROGRAMUL PENTRU PRELUAREA ȘI ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE
Primăria Municipiului Satu Mare anunță modificarea programului cu publicul pentru preluarea și eliberarea actelor de identitate la Serviciul de Evidență a Persoanelor a municipiului Satu Mare, ca urmare a modificărilor privind încetarea stării de alertă. 

Începând de luni, 14 martie, programul de lucru pentru depunerea actelor este următorul:


•    Luni, marți, miercuri, vineri : 9.00 - 16. 30 
•    Joi 9.00- 18.30
Programul pentru eliberarea actelor de identitate este următorul:
•    Luni, marți, miercuri, vineri între orele 10.00- 16.20 
•    Joi 10-18.20
Sătmărenii care doresc să se adreseze Serviciului de Evidență a Persoanelor sunt rugați să acceseze platforma pentru programare online la următorul link: https://primariasm.ro/rezervari-acte-de-identitate . Pentru programări telefonice sătmărenii pot contacta numărul: 0261. 711.191


Cetățenii a căror acte au expirat în perioada stării de urgență/ alertă pot solicita pot solicita eliberarea unor documente cu un nou termen de valabilitate până cel mai târziu la data de 6 iunie 2022, documentele având termen de valabilitate încă 90 de zile de la încetarea stării de alertă. 

 
Politica de Cookie