MODIFICĂRI PRIVIND PROGRAMUL PENTRU PRELUAREA ȘI ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE
MODIFICĂRI PRIVIND PROGRAMUL PENTRU PRELUAREA ȘI ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE
Primăria Municipiului Satu Mare anunță modificarea programului cu publicul pentru preluarea și eliberarea actelor de identitate la Serviciul de Evidență a Persoanelor a municipiului Satu Mare, ca urmare a modificărilor privind încetarea stării de alertă. 

Începând de luni, 14 martie, programul de lucru pentru depunerea actelor este următorul:


•    Luni, marți, miercuri, vineri : 9.00 - 16. 30 
•    Joi 9.00- 18.30
Programul pentru eliberarea actelor de identitate este următorul:
•    Luni, marți, miercuri, vineri între orele 10.00- 16.20 
•    Joi 10-18.20
Sătmărenii care doresc să se adreseze Serviciului de Evidență a Persoanelor sunt rugați să acceseze platforma pentru programare online la următorul link: https://primariasm.ro/rezervari-acte-de-identitate . Pentru programări telefonice sătmărenii pot contacta numărul: 0261. 711.191


Cetățenii a căror acte au expirat în perioada stării de urgență/ alertă pot solicita pot solicita eliberarea unor documente cu un nou termen de valabilitate până cel mai târziu la data de 6 iunie 2022, documentele având termen de valabilitate încă 90 de zile de la încetarea stării de alertă.