Primăria Municipiului Satu Mare anuntă că Direcția de Evidență a Persoanelor Satu Mare va soluționa în 26 și 27 septembrie cererile pentru eliberarea actelor de identitate.
De asemenea, aducem la cunoștința cetățenilor faptul că actele de identitate emise de autoritățile publice care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, își mențin valabilitatea pe toată durata stării de urgență/alertă precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.
Astfel, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
Serviciul de Evidență a Persoanelor și Ghișeu Unic:
• SÂMBĂTĂ, 26.09.2020, ÎNTRE ORELE 8.00- 16.00
• DUMINICĂ, 27.09.2020 ÎNTRE ORELE 07.00 -21.00
Serviciul de Stare Civilă
• SÂMBĂTĂ, 26.09.2020, ÎNTRE ORELE 9.00- 12.00
• DUMINICĂ, 27.09.2020 - ÎNCHIS
Casieria Direcției de Impozite și Taxe Locale ( Centrul Comercial ,,Someșul")
• SÂMBĂTĂ, 26.09.2020, ÎNTRE ORELE 8.00- 16.00
• DUMINICĂ, 27.09.2020 ÎNTRE ORELE 07.00 -21.00
Detalii despre actele necesare privind întocmirea actelor de identitate se pot consulta la următorul link: http://old.primariasm.ro/pagina/direc-ia-de-eviden-a-persoanelor
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Satu Mare