În contextul desfășurărilor alegerilor parlamentare din data de 6 decembrie, Direcția de Evidență a Perosoanelor va avea program special cu publicul în zilele de 5 și 6 decembrie, astfel încât persoanele care au actul de identitate cu termenul de valabilitate expirat în perioada 1 martie - 6 decembrie 2020 să își poată exercita dreptul de vot în baza acestuia.
Astfel, programul pentru preluarea cererilor, dar și pentru eliberarea actelor de identitate, se va desfășura după cum urmează:
• Sâmbătă, 5 decembrie, ghișeele Serviciului de Evidență a Persoanelor vor fi deschise între orele 8.00 -16.00 pentru preluări și eliberări de acte;
• Duminică, 6 decembrie, ghișeele vor fi deschise între orele 07.00 -21.00 pentru preluări și eliberări de acte.
Depunerea documentelor în perioada 5-6 decembrie se face fără programare online, în baza baza bonului de ordine.
Încasarea taxei pentru eliberarea actelor de identitate în zilele de 5 și 6 decembrie se va face casieria Direcției de Impozite și Taxe Locale din la etajul IV al Centrului Comercial Someșul, după următorul program:
• Sâmbătă, 5 decembrie: 08.00 -16.00
• Duminică, 6 decembrie: 07.00 -21.00
Documentele necesare pentru eliberarea actului de identitate se regăsesc pe site-ul Primăriei Municipiului Satu Mare , la secțiunea Servicii online- Acte necesare: http://old.primariasm.ro/ancora/acte-necesare-cazuri-privind-actele-de-identitate
Serviciul de Stare Civilă este deschis sâmbătă între orele 9.00 -12.00 DOAR pentru înregistarea deceselor.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Satu Mare