achiziţie publică de servicii privind Delegarea serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân din municipiul Satu Mare
Denumire contract: contract de achiziţie publică de servicii privind Delegarea serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân din municipiul Satu Mare Cod CPV: 85323000-9, 85200000-1

I. Valoarea estimată: Valoarea achiziţiei – estimată (pe 4 ani) este de 2.314.000,00 lei fără TVA

II. Criteriul de atribuire: Autoritatea contractantă pentru prezenta procedură proprie, potrivit art.187 alin.(3) lit.d) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, a ales ca şi criteriu de atribuire preţul cel mai scăzut.

III. Modul de prezentare al ofertei: Ofertantul are obligația să transmită oferta la Registratura autorității contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.

Oferta va cuprinde în mod obligatoriu urmatoarele:

I. Documente de calificare:

a) Formularul 1, 2, 3 și 4 completat si semnat;

b) certificate privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.), pentru sediul principal, valabile la momentul prezentării, şi o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate pentru sediile secundare/punctele de lucru declarate în cadrul ONRC-ului;

c) cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din Certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv, valabil la momentul depunerii ofertelor;

d) după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare, valabile la momentul depunerii ofertelor;

e) alte documente edificatoare, după caz.

f) certificatul constatator emise de ONRC sau echivalent.

g) Pentru experiența similară: documentele justificative: copii ale unor părţi relevante ale contractelor pe care le-au îndeplinit/ certificate de predare-primire/ recomandări/procese verbale de recepţie/certificări de bună execuţie/certificate constatatoare, şi altele, prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE.

Pentru subcontractanți:

- Formularul 1, 2, 3 și 4 completat si semnat;

- certificate privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.), pentru sediul principal, valabile la momentul prezentării, şi o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate pentru sediile secundare/punctele de lucru declarate în cadrul ONRC-ului;

- cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din Certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv, valabil la momentul depunerii ofertelor;

- după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare, valabile la momentul depunerii ofertelor;

- certificatul constatator emise de ONRC

- alte documente edificatoare, după caz.

Toate documentele trebuie să fie prezentate în limba română, în copie certificată conform cu originalul.

II. Propunerea tehnică

Ofertantul are obligaţia de a face dovada conformităţii propunerii tehnice cu cerinţele impuse prin documentaţia tehnică – Caietul de sarcini şi eventualele clarificări/răspunsuri la clarificări, publicate în SICAP. Ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât să fie îndeplinite cerințele Autorității Contractante.

1. Prezentarea modului și condițiilor de realizare a serviciului prin care ofertantul va descrie succint, următoarele capitole, articolele şi punctele din Caietul de sarcini:

- CAPITOLUL II: LOCUL DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII

- CAPITOLUL III: DESCRIEREA ACTIVITĂŢII SERVICIULUI DE GESTIONARE A CÂINILOR FĂRĂ STĂPÂN PE RAZA MUNICIPIULUI SATU MARE

- CAPITOLUL IV: PROGRAMUL PRESTAŢIEI

- CAPITOLUL V: CONDIŢII DE CALITATE

- CAPITOLUL VI: DOTĂRI SPECIFICE, DOTĂRI CU PERSONAL ŞI ALTE DOTĂRI

- CAPITOLUL VII: TEHNOLOGII

- CAPITOLUL VIII: VERIFICĂRI, RECEPŢII, GARANŢII

- CAPITOLUL IX: DURATA CONTRACTULUI

- CAPITOLUL XI: CLAUZE REFERITOARE LA ÎNCETAREA DELEGĂRII DE GESTIUNE

- CAPITOLUL XII: SANCŢIUNI ŞI PENALITĂŢII

- CAPITOLUL XIII: DISPOZIŢII FINALE

2. Pentru capitolul VI: DOTĂRI SPECIFICE, DOTĂRI CU PERSONAL ŞI ALTE DOTĂRI, ofertantul va prezenta documentele solicitate la data depunerii ofertei, după cum urmează:

- Certificatul de Înregistrare a adăpostului, emis de către Direcţia Sanitar-Veterinară şi Pentru Siguranţa Alimentelor Satu Mare;

- dovada deţinerii sau închirierii a cel puţin unui vechicul amenajat special pentru transportul căinilor fără stăpân şi autorizaţia vehicolului respectiv pentru transportul animalelor;

- dovada că pentru serviciile prestate are angajat cu contract individual de muncă / contract de prestări servicii / contract de colaborare (servicii medicale, servicii de ecarisaj, servicii de neutralizare) / contract de voluntariat / convenţie civilă de prestări servicii pentru zilieri - sezonieri a următoarelor categorii de personal:

a) medic veterinar - membru al Colegiului Medicilor Veterinari

b) asistent veterinar - 1 persoană, care va asigura asistența sanitar-veterinară din cadrul adăpostului şi va însoţi echipajul de capturare;

c) conducător auto -1 persoană

d) muncitori pentru capturare câini – 2 persoane

e) îngrijitor – minim 2 persoane;

f) dispecerat pentru primirea sesizărilor şi coordonarea echipajelor din teren;

g) persoană desemnată, de preferat asistent sanitar – veterinar, pentru evidenţe şi fişe individuale ale câinilor intraţi sau ieşiţi prin adopţie sau revendicare în cadrul programului stabilit.

h) personal administrativ de coordonare (desemnat ca persoană de contact în relaţia cu Primăria Municipiului Satu Mare, agenţi economici, asociaţii de proprietari, etc) - 1 persoană.

- declaraţia de angajament, privind asigurarea în permanenţă a unui număr suficient de personal pe tot parcursul contractului.

3. Declaraţie pe proprie răspundere că la elaborarea ofertei ofertantul a ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, în conformitate cu legislaţia în vigoare. (Instituţia competentă de la care operatorii economici pot obţine informaţii detaliate: Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, str. Dem.I. Dobrescu nr. 2-4 sectorul 1, Bucureşti, telefon centrală: 021.313.62.67, 021.315.85.56, site-ul: http://www.mmuncii.ro/ro/).

4. Declarația privind oferta depusă. Ofertanții vor prezenta în cadrul ofertei o DECLARAȚIE PRIVIND OFERTA DEPUSĂ, potrivit art. 57 alin (3) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare (conform „Formular CONF” publicat în Documentația de atribuire în secţiunea "FORMULARE"), în care se vor indica informațiile confidențiale/clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuală, cuprinse în cadrul ofertei (propunerea tehnică şi propunerea financiară); totodată ofertantul va fi obligat să justifice motivul pentru care informațiile din oferta sa sunt confidențiale. Potrivit art. 57 alin. (4) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare: “Operatorii economici indică şi dovedesc în cuprinsul ofertei care informaţii din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/ sau fundamentări /justificări de preţ/cost sunt confidenţiale întrucât sunt: date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. Informaţiile indicate de operatorii economici din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/sau fundamentări/ justificări de preţ/cost ca fiind confidenţiale trebuie să fie însoţite de dovada care le conferă caracterul de confidenţialitate, dovadă ce devine anexă la ofertă, în caz contrar nefiind aplicabile prevederile alin. (1).”

Toate documentele trebuie să fie prezentate în limba română, în copie certificată conform cu originalul.

III. Propunerea financiară:

Propunerea financiară va fi prezentată conform Formularului de Ofertă, dupa modelul anexat din Documentaţia de atribuire. Compararea ofertelor financiare se va face pe baza preţului total din Formularului de Ofertă. Contractul de delegare se va încheia în baza preţurilor unitare ale promitentului-operator, iar preţul total ofertat conform Formularului de Ofertă, va sta doar la baza comparării ofertelor şi a aplicării criteriului de atribuire. Preţurile unitare, respectiv valoarea totală ofertată pe contractul de delegare, din Anexa la Formularul de Ofertă, vor fi exprimate în lei, cu două zecimale fără TVA.

ATENȚIE:

Pentru a întocmi corect oferta se impune aplicarea cotelor de impunere în conformitate cu prevederile legale prevăzute valabile la data depunerii ofertelor. Formularul de ofertă va fi însușit, prin semnarea acestuia de către persoanele autorizate. Lipsa formularului de ofertă reprezintă lipsa ofertei, respectiv lipsa actului juridic de angajare în contract. Prețul propunerii financiare nu poate depăşi valoarea estimată comunicată prin anunţul de participare deoarece nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică.

IV. Data limită de depunere a oferteior:

Ofertele se vor depune în original până la data de 27.06.2024, ora 10:00; la sediul autorităţii contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.

Data limită de deschidere a ofertelor va fi data de 27.06.2024, ora 11:00, Sala de ședință a Consiliului Local Satu Mare.

Limba de redactare a ofertei: Română.

Moneda in care se transmite oferta financiara: RON

Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 3 luni (de la data limită de depunere a ofertelor).

Se constituie ca Anexă.

- Caietul de sarcini,

- Modelul de contract;

- Formulare.

Documente