Denumire contract: contract de achiziţie publică de servicii pentru “ Achiziţie servicii poștale: pregătirea, printarea, personalizarea, inserarea automatizată în plicuri și expedierea prin corespondență în țară și străinătate”
Cod CPV: 64110000-0, 64112000-4
Valoarea estimată: Valoarea totală estimată fără TVA a serviciilor, stabilită în conformitate cu prevederile art. 12, lit. b) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare este de 520.000,00 lei (fără TVA).
Criteriul de atribuire:
Preţul cel mai scăzut, având în vedere că specificaţiile tehnice au fost stabilite clar şi se urmărește doar punctarea preţului.
Modul de prezentare al ofertei
Ofertantul are obligația să transmită oferta la Registratura autorității contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.
Oferta va cuprinde în mod obligatoriu urmatoarele:
a) Adresă de înaintare;
b) Documente de calificare, care va cuprinde următoarele:
Documentele/documentul justificativ/ justificative vor fi prezentate la data depunerii ofertei, în original sau în copie lizibilă, valabilă la data limită de depunere a ofertelor.
b) Propunerea tehnică care va cuprinde următoarele:
c) Propunerea financiară, care va cuprinde următoarele:
2. Data limită de depunere a oferteior: Ofertele se vor depune în original până la data de 19.12.2023, ora 11:00; la sediul autorităţii contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.
Data limită de deschidere a ofertelor va fi data de 19.12.2021, ora 12:00, Sala de ședință a Consiliului Local Satu Mare.
Limba de redactare a ofertei: Română.
Moneda in care se transmite oferta financiara: RON
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 3 luni (de la data limită de depunere a ofertelor).
Se constituie ca Anexă.