Achiziționare servicii poștale
Municipiul Satu Mare intenţionează să achiziţioneze servicii poștale

Denumire contract:

Lot 1: Achiziție servicii poștale: corespondență cu confirmare de primire și corespondență recomandată, închiriere căsuțe poștale și colete

Lot 2: Achiziţie servicii poștale: pregătire, printare, personalizare, inserare automatizată în plicuri și expediere prin corespondență internă pe raza municipiului Satu Mare

 

Cod CPV: 64112000-4 – Servicii poștale de distribuire a corespondenței

Valoarea estimată:

Valoarea totală estimată fără TVA a serviciilor, stabilită în conformitate cu prevederile art. 12, lit. b) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare este de 1.403.979,76 lei fără TVA, din care:

- pentru Lot 1: 815.959,46 lei fără TVA;

- pentru Lot 2: 588020,3 lei fără TVA.

  

Criteriul de atribuire:

Preţul cel mai scăzut, având în vedere că specificaţiile tehnice au fost stabilite clar şi se urmărește doar punctarea preţului.

Modul de prezentare a propunerii tehnice și financiare: Se regăsește în cadrul documentației de atribuire – Fișa de date a achiziției, Cap. IV.4.1 și Cap. IV.4.2.

Modul de prezentare al ofertei

1. Ofertantul are obligația să transmită oferta la Registratura autorității contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.

Oferta va cuprinde în mod obligatoriu urmatoarele:

a) Adresă de înaintare;

b) Documente de calificare;

b) Propunerea tehnică;

c) Propunerea financiară.

2. Data limită de depunere a oferteior: Ofertele se vor depune în original până la data de 22.12.2021, ora 11:00; la sediul autorităţii contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.

Data limită de deschidere a ofertelor va fi data de 22.12.2021, ora 12:00, Sala de ședință a Consiliului Local Satu Mare.

 

Limba de redactare a ofertei: Română.

Moneda in care se transmite oferta financiara:   RON

Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta:

3 luni (de la data limită de depunere a ofertelor).

 

Se constituie ca Anexă documentația de atribuire.

Actualizare 17.12.2021:

Clarificare Caiet de sarcini – Lot 2:

Referitor la: Somații și titluri executorii (caiet de sarcini pag. 6)

De tipărit și împlicuit cantitatea maximă solicitată va fi de 40.410 bucăți de somații și titluri executorii, dar numărul distribuirilor pentru recomandată cu confirmare de primire somații și titluri executorii este de 20.205 (deoarece un plic va conține 2 documente).

Astfel că, pentru poziția 3 din Anexa privind Cantitatea previzionată (minimum-maximum) aferentă contractului de servicii Lot 2, 3. Recomandată cu confirmare de primire somații și titluri executorii anuale, oferta de preț se va face pentru cantitatea maximă de 20.205 plicuri.

 

Documente