PROGRAM AUDIENȚE:
În prima săptămână a fiecărei luni:
Marți | 10-12 | viceprimar Ghiarfaș Adelin |
12-14 | viceprimar Tămășan-Ilieș Cristina-Marina | |
Joi | 09-10 | secretarul municipiului Racolța Mihaela |
11-13 | primar Kereskényi Gábor | |
12-13 | administrator public Masculic Csaba |
REGULAMENT DE ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ A CETĂȚENILOR:
Înscrierea în audiență se face la Serviciului Relații Publice prin completarea cererii – tip sau online prin accesarea următorului link.
Pentru înscrierea în audiență, este necesar ca persoana să facă dovada faptului că a depus în prealabil o cerere căreia i s-a răspuns negativ sau nu i s-a răspuns.
În urma audienţei la Primar, la unul dintre Viceprimari, la Administratorul public sau la Secretarul general al Municipiului, petentului i se va comunica, numai la cerere, în scris, răspunsul la audienţă prin: poştă, email sau prin ridicarea de la Camera 5 Serviciul Relaţii Publice.
În toate cazurile, înscrierea în audiențe se face doar pentru probleme care intră în competența Primăriei municipiului Satu Mare şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul Primăriei.
Motivul solicitării audienței trebuie să fie clar exprimat, motive generale cum ar fi „probleme personale” nu vor fi acceptate.
Audienţele pot fi acordate în cadrul unei întâlniri programate și anunțate în prealabil la Primar, la unul dintre Viceprimari, la Secretarul general al Municipiului sau la Administratorul public.
Pentru audiență pot fi înscrise maximum 3 persoane pentru rezolvarea aceleiaşi probleme, iar timpul alocat fiecărei audiențe fiind maximum 15 minute.