Consultare de piață în vederea determinării valorii acordului cadru pentru licitația ”Servicii de iluminat ornamental festiv din Municipiul Satu Mare”
Municipiul Satu Mare inițiază o procedură de consultare a pieței, în vederea determinării valorii acordului cadru pentru licitația ”Servicii de iluminat ornamental festiv din municipiul Satu Mare”. Având în vedere cele de mai sus, se solicită informatii calitative şi ofertă de preţ în vederea iniţierii unei proceduri de achiziţie publică pentru încheierea unui acord-cadru pentru produse cu clasa de protecție IP 66, IK 08 minim și marcaje CE pe structurile metalice.

Ținând seama de complexitatea obiectului procedurii de achiziție publică , autoritatea contractantă derulează prezenta consultare de piață în vederea stabilirii valorii estimate şi pentru identificarea capacității pieței de a furniza posibile soluții la această necesitate specifică a Autorității Contractante, respectiv potențiali ofertanți. Totodată, autoritatea contractantă derulează un proces de consultare a pieței, dorind să se asigure că modalitatea de atribuire, precum şi modalitatea de derulare a contractării, descrierea cheltuielilor, alte aspecte obtinuțe în urma consultării pieței vor asigura potențialele soluții tehnice, financiare sau contractuale pentru satisfacerea nevoii autorității contractante. Operatorii pot solicita clarificări şi informații, în format electronic, la adresa de email: [email protected], dar  nu  mai  tarziu   de  data  de 07.04.2022, iar răspunsurile Autorității Contractante vor fi publicate pe site­ul instituţiei www.primariasm.ro,  secțiunea    Achiziții  publice,   atașat   anunțului   de  consultare,  până la ora 16:00 ziua următoare, reprezentând finalul primei etape în această consultare de piață. Având în vedere posibilitatea tehnică pusă la dispoziție de către SEAP, respectiv limitarea la numărul de caractere, totalitatea informațiilor se regăsesc în documentele atașate.

 

Aspecte supuse consultarii

- identificarea generală a potențialilor ofertanți; - aspectele tehnice privind existența în piață a resurselor umane solicitate de Autoritatea Contractantă, calificările profesionale și experiența profesională exprimate sub forma cerințelor minime, completitudinea informațiilor oferite de Autoritatea Contractantă prin documentația de atribuire - aspecte financiare privind valoarea estimată a celor două servicii de iluminat ornamental festiv, care fac obiectul acordului cadru pentru următoarele evenimente Sărbătorile Pascale, respectiv Sărbătorile de iarnă prin raportare la cerințele solicitate - aspecte privind strategia de contractare, - aspecte contractuale privind graficul de implementare și livrare a rezultatelor, precum și riscurile asociate - orice alte informații pe care piața dorește să le aducă în atenția Autorității Contractante.

 

Modalitate desfășurare

Desfășurarea consultării presupune transmiterea de către operatorii interesați a răspunsurilor la chestionarele incluse şi a opiniilor, sugestiilor, recomandărilor, în format electronic la adresa de email: [email protected].

Pentrru detalii accesați link-ul SEAP: https://e-licitatie.ro:8881/ca/notices/mc-notice/view/100127859

Documente