×
Creșterea capacității administrative

Proiecte ce vizează creșterea capacității administrative a specialiștilor din cadrul primăriei municipiului Satu Mare și îmbunătățirea relației cu cetățenii

Proiectele din categoria creşterii capacităţii administrative vizează reducerea birocrației, respectiv implementarea măsurilor specifice în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor. Prin acest tip de proiecte se urmăreşte îmbunătățirea procedurilor administrative în relaţia cu cetăţenii, respectiv facilitarea, prin digitalizare, a accesului acestora la serviciile publice, în condiţiile în care municipalitatea mizează pe dezvoltarea serviciilor publice bazate pe tehnologie ca soluție la nevoile locale.

 
INFORMĂRI / ȘTIRI
UAT Municipiul Satu Mare, în perioada 28.12.2018 - 28.11.2021, în calitate de beneficiar a implementat proiectul „"Dezvoltarea și implementarea de măsuri de simplificare a procedurilor administrative din cadrul Primariei municipiului Satu Mare pentru cetățeni" – Cod SIPOCA 532/MySMIS 1264124
Primăria Municipiului Satu Mare, în calitate de beneficiar, implementează în perioada 22 mai 2020 – 21 mai 2022 proiectul cu titlul DIGITALIZARE, EFICIENŢĂ, TRANSPARENŢĂ PENTRU CETĂŢENI – DETC, cod proiect SIPOCA 787, cod MySMIS 135083.