Ședința ordinară a Consiliului Local Satu Mare din data de 28.01.2021 Proiect de hotărâre nr. 12
Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții ale Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare

ROMÂNIA
JUDEŢUL SATU MARE
CONSILIUL LOCAL AL
MUNICIPIULUI SATU MARE


PROIECT

 

HOTĂRÂREA NR. ................../28.01.2021

privind aprobarea Organigramei și a  Statului de funcții ale Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare

 

Consiliul Local al municipiului Satu Mare întrunit în şedinţa ordinară din data de 28.01.2021,
Analizând proiectul de hotărâre înregistrat sub nr. 3205/18.01.2021, referatul de aprobare al primarului municipiului Satu Mare, înregistrat cu nr. 3206/18.01.2021, în calitate de iniţiator, Raportul de specialitate al Serviciului Managementul Resurselor Umane, înregistrat sub nr. 3207/18.01.2021, avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Satu Mare;
Luând act de adresa înaintată executivului de către directorul general al Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare cu nr. 370/12.01.2021 și înregistrată la sediul instituţiei sub nr. 2953/15.01.2021 precum și referatul de specialitate al Biroului Resurse Umane Arhivă din cadrul Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare cu nr. 366/12.01.2021,
În conformitate cu :
Prevederile Titlului II din H.G. 286/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile din Legea nr. 53/2003 Codul Muncii, republicată cu modificările si completările ulterioare;  
Prevederile art.1, art.2 alin.(1) lit.a), art.3 alin.(1), alin.(4), art.10, art.11, art.19, art.31, 36 alin.(3) şi ale art. 2, art.4, art. 12 ale Anexei nr. VII Reglementări specifice personalului din autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral din venituri proprii, ale Legii nr.153/2017 lege cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
Prevederile art. 14 ale Legii nr. 273/2006 a finanţelor publice locale, cu modificările şi completările ulterioare şi cu încadrarea în Bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat 

Luând în considerare referatul Biroului Resurse Umane Arhivă din cadrul Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare cu nr. 16292/23.12.2020, privind promovarea în grad a personalului contractual,
Constatând necesitatea abrogării Hotărârii Consiliului Local al municipiului Satu Mare nr.221/22.12.2020 privind aprobarea statului de funcții al Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare,
Ţinând seama de prevederile Legii nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
În conformitate cu prevederile art. 129 alin (1), alin (2) lit.a și alin. (3) lit.c din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art. 139 alin.(1) şi art. 196 alin. (1) lit.a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu               modificările și completările ulterioare,
Adoptă prezenta:

                                                                                    H O T Ă R Â R E

 

Art. 1. Se aprobă numărul de posturi bugetate ale Serviciului Public Administraţia Domeniului Public Satu Mare, potrivit Anexei nr.1, parte integrantă a prezentei hotărâri.

Art. 2. Se aprobă Organigrama Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3. Se aprobă Statul de funcţii al Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare, conform Anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 4. Primarul Municipiului Satu Mare duce la îndeplinire prezenta hotărâre, prin intermediul Serviciului Managementul Resurselor Umane din cadrul Primăriei municipiului Satu Mare și prin intermediul Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare.

Art. 5. Cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă prevederile Hotărârii Consiliului Local al municipiului Satu Mare nr.221/22.12.2020 privind aprobarea statului de funcții al Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare.

Art. 6. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al municipiului, în termenul prevăzut de lege, Primarului municipiului Satu Mare, Instituției Prefectului județului Satu Mare, Serviciului Public Administrația Domeniului Public Satu Mare și Serviciului Managementul Resurselor Umane.

 

Iniţiator proiect,
PRIMAR
Kereskényi Gábor


AVIZAT
                                                                                Secretar general al municipiului,
Mihaela Maria Racolța


Th.red: Renata Ulici
 

Documente