Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei Plan de acțiune pentru gestionarea zgomotului și a efectului acestuia în Municipiului Satu Mare elaborate în cadrul obiectivului de investiţie: REACTUALIZAREA HĂRŢII DE ZGOMOT A MUNICIPIULUI SATU MARE
Primăria municipiului Satu Mare, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare, propune spre dezbatere publică Proiectul de hotărâre privind aprobarea documentaţiei Plan de acțiune pentru gestionarea zgomotului și a efectului acestuia în Municipiului Satu Mare elaborate în cadrul obiectivului de investiţie: „REACTUALIZAREA HĂRŢII DE ZGOMOT A MUNICIPIULUI SATU MARE.” Eventualele propuneri, sugestii sau opinii referitoare la proiectul de act normativ, se transmit pe adresele de e-mail: [email protected] sau se depun în scris la camera 5, până la data de 04.11.2024 ora 10.00
Documente